Totaal aantal pageviews

zondag, juni 25, 2023

Amersfoortse Tweedaagse 23 en 24 juni 2023 / 2x 30 km

Geen uitgebreid verslag dit keer. Deze tweedaagse loop ik omdat ik moet trainen voor de Vierdaagse en natuurlijk ook omdat nu eenmaal een traditie is. Hans en ik logeren bij Van der Valk Amersfoort A1. De twee dagverslagen staan op Facebook en ik heb weinig foto’s gemaakt. De foto met Andries is gemaakt door Bertus Meurs en de selfie met Martin bij de finish dag 2. Hans liep niet mee.



In het foto album onderaan staan foto’s o.a. van Sylvia, Ingeborg en Bertus.

Dag 1

Aan het bijkomen van een heerlijk dagje buiten spelen. Véél getraind op rusten, dat is wel toevertrouwd aan Jan en Andries! Onze wandel fotograaf Bertus eens zelf op de foto gezet, ben benieuwd hoe de foto's zijn geworden die hij van ons gemaakt heeft. Trudy Meurs zal ze wel in een album plaatsen tzt. Verder veel gekletst met bekenden zoals Sylvia Flink-van Der Horst , Gery en Ingeborg die de 40 km liepen. En Rina liep ook vaak een stuk mee. Sjaak Lodder zag ik al bij de start in de rij voor het startbureau met Henriette van Tol-Cashoek , Gerda en Margareth. En nóg veel meer (onbekende) mensen onderweg gesproken, zó gezellig. 🤩

De laatste 6 km met een muziekje op gelopen, dat liep lekker soepel! Op 500 meter van de finish stond Hans mij op te wachten.... liefff 🥰

Samen nog een drankje gedaan met Jan en Andries op het dakterras van het start bureau. 

Ik heb genoten van een warme, zonnige en gezellig wandel dagje. Het mooiste is, morgen nóg zo'n dag!! Zin in!🥳👣🇱🇺☀️👌👍🍺🍸☕ 






Hier meer foto’s

Dag 2

En weer thuis van een zeer zware tweedaagse dag. Door de hitte en het parcours want de tweede dag is altijd zwaarder dan de eerste. Pas na 12 km een rust, bij de Piramide. Gezellig op het terras. Daarna veel bos en onverhard lopen. Ook veel fietsers, vanwege het mooie weer natuurlijk. En die reageerden niet altijd even tactvol....

Tweede rust bij theetuin Eldorado waar het heerlijk toeven was in de tuin buiten. Vanaf toen ging het lopen niet zo lekker, de zandvlakte naar YMCA vermeden, en wat vaker 5 tot 10 minuten gerust. Gelukkig bij de YMCA de flessen kunnen vullen want man oh man, wat was het warm🥵 echt slecht van de organisatie dat er geen extra water te krijgen was. Later hoorde ik dat er toch een auto stond met flesjes water. Dan waren ze zeker op toen wij er waren, geen auto mat flesjes gezien.

Uiteindelijk bij de finish mijn nummertje 12 gekregen, een drankje gedaan bij Maike, Jan, Andries en Els, de vrouw van Jan boven op het terras van de voetbalvereniging. Ik was blij dat ik er was! Hans liep een stukje mee tot aan de finish. Ook leuk dat ik Martin Kelder tegenkwam, die mij in eerste instantie niet herkende maar later wel. Hij maakte een leuke selfie van ons! Geen bier selfie...😅

En ik mistte da haring kraam….


Geen opmerkingen: