Totaal aantal pageviews

zondag, december 05, 2021

RWV Winterserie deel 3 / 5-12-2021


 Zondagmorgen rijden Hans en ik naar Kralingen om daar de 3e Winterserie van RWV te lopen. Hans gaat de auto weg zetten en ik meld mij aan bij de tent die ook dit keer weer buiten is vanwege de Corona maatregelen. Goed geregeld met duidelijke in- en uitgang! De routebeschrijving krijgen we mee maar die gaat meteen weer in de jaszak, de pijlen zeggen genoeg. We weten hoe de route loopt omdat we deze al online gekregen hebben bij de inschrijving want ook dit keer gaat dat digitaal. Na een babbeltje met Sabine gaan we op pad.  

Over de route kunnen we kort zijn: het eerste stuk door het Kralingse bos, dan een stukje bebouwde kom door Oud Kralingen en terug weer door het Kralingse bos met zicht op de Kralingse plas en de skyline van Rotterdam. Het is heerlijk wandelweer en daardoor ook heel druk met wandelaars, hardlopers en fietsers. Onderweg nog een stop gedaan bij de Spar voor een warme kop koffie en wat lekkers die we op een bankje vlakbij metro station Voorschoterlaan opgepeuzeld hebben.
Rond 13.00 uur zijn we weer terug en haal ik nog een plaatje en stempel voor mijn boekje, bedank de vrijwilligers voor de mooie route en rijden we richting huis om bij mijn moeder nog een bakkie te gaan doen. Een heerlijke wandeling om op terug te kijken, bedankt RWV!

Geen opmerkingen: