Totaal aantal pageviews

zaterdag, januari 22, 2022

Egmond aan zee 22-1-22 / 20 km

Vandaag zijn Hans en ik traditiegetrouw in Egmond aan Zee. In gewone tijden is er dan de Egmondse Tweedaagse maar helaas……het is nog niet gewoon!

Maar wij gaan elk jaar, ook als er niets is georganiseerd. Het tweede jaar op rij! 😔

Maar niet getreurd, wandelen kan altijd en dus gaan we dit keer naar Castricum lopen, over het strand richting het zuiden met de wind in de rug. Heerlijk hoor, en dan door de duinen weer terug naar Egmond. Bij camping Bakkum was het eventjes zoeken maar uiteindelijk lukte het ons weer om op de route uit te komen. Diverse wandelaars komen we tegen. Het weer is vrij zacht maar toch staat er af en toe een fris windje. Ik ben blij met mijn muts die ik over mijn oren kan trekken! 🌬

In Egmond aan Zee is het gezellig druk in de winkelstraat en wij scoren nog even een lekkere bak erwtensoep die we meenemen naar de B&B. Daar genieten we na van een heerlijke wandeling!

Geen opmerkingen: