Totaal aantal pageviews

zaterdag, december 05, 2020

Staand plassen voor vrouwen met de Uixi

 



Ken je dat? Je bent aan het wandelen en dan moet je vreselijk plassen maar ja, het is nu winter en de blaadjes zijn weg dus waar vind je een plek? Of je moet heel nodig maar het toilet is te vies om aan te pakken? Of alle toiletten/dixies voor de dames zijn bezet, er staat een vreselijke lange rij zoals tijdens grote wandelevenementen..... of je kunt niet goed bukken en bent bang voor brandnetels en distels tegen je billen. 

Ik ging altijd tijdens de Nijmeegse Vierdaagse langs bij mensen op de route die hun deur open hadden staan. Maar ik voelde mij altijd wat beschaamd om te vragen:”mag ik misschien van uw toilet gebruik maken?” En soms kreeg ik wel eens een “nee” en dat vond ik begrijpelijk maar ook vervelend want ik had geen zin in om in die lange rijen te gaan staan. Zo zonde van mijn tijd!
Dat is nu voorbij! Want ik heb de oplossing gevonden die veel vrouwen zullen verbazen! Een plastuitje! Maar.....dat is toch allang bekend dat die er zijn? Klopt! Ik ben een ervaringsdeskundige wat plastuitjes betreft, ik heb er al een paar versleten en niet op de goede manier. Ze voldeden namelijk niet! Maar de Uixi voldoet wel.
Het is van bijzonder plastic gemaakt dat bacteriën geen kans geeft te groeien en je droog kunt slaan na gebruik. Het bijgeleverd hoesje kan je na je wandeling in een sopje gooien en de plastuit was je af. Ik heb altijd wasgel bij me zodat mijn handen schoon blijven maar bij goed gebruik heb je dit eigenlijk niet nodig. Papier heb je ook niet nodig want je veegt jezelf als het ware droog als je klaar bent. 
Hij is verkrijgbaar in leuke, felle kleurtjes.
Ik ben heel tevreden over het gebruik ervan. Je moet wel eerst even oefenen in de douche of op het toilet maar je hebt er snel een handigheid in! En het is ook oefenen op het “loslaten” want je moet je wel kunnen ontspannen. Hoe vaker je het doet hoe beter het gaat!
Hij is tegenwoordig op steeds meer plekken te koop, bij drogisten of op beurzen. Dat laatste is nu even niet aan de orde in verband met de epidemie. Maar je kunt hem heel makkelijk online bestellen voor € 19,95. De verzendkosten zijn € 3,95, bij drie stuks zijn de verzendkosten gratis en de levering supersnel! En nee, ik heb geen aandelen en ik krijg ook geen commissie, ik ben gewoon heel blij met mijn tuitje en ik gun iedere vrouw het gemak ervan!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Ineke, zojuist ben ik overstag gegaan er heb er ook eentje besteld! Ik merk dat ik alleen maar korte rondjes loop, of dat ene Klompenpad loop omdat daar een wc op de route is... Ik ben heel erg benieuwd hoe het me gaat bevallen!
groetjes, Margriet Stuurloos :-)

Ineke Hutters zei

Wat goed Margriet, je krijgt er geen spijt van, ik gebruik hem zo vaak tijdens wandelen!