Totaal aantal pageviews

zondag, januari 05, 2020

RWV Winterserie 4 / 5-1-2020 / 10,5 km



De vierde wandeling van de RWV Winterserie is altijd een soort van nieuwjaarsreceptie. Ook vandaag, de eerste zondag van 2020, is het best druk in de kantine van PAC waar het startbureau is. Hoewel wij aan de late kant zijn kan ik toch nog een aantal bekenden een gelukkig nieuwjaar wensen. Waaronder ook de vrijwilligers van RWV die achter de inschrijftafel zitten: Sandra, Astrid, Annie, Sabine, Danyell en Julia. Ik maak even een praatje, laat alvast mijn boekje stempelen en dan naar buiten. Maar ik vergeet de routebeschrijving en ga weer terug. Niet dat we die nodig hebben maar toch....
De route is bekend, door het Kralingse bos. Met een rustmogelijkheid bij De Big maar wij lopen 10 km dus een rust hebben we niet nodig en moeten we bovendien op tijd weer terug zijn omdat wij vanmiddag een nieuwjaars receptie hebben van de familie aan moeders kant.
Het is heerlijk weer, wel een beetje somber want het is zwaar bewolkt maar het is windstil. Genietend van de slingerende bospaadjes zijn we na precies 2 uur wandelen weer terug en laten wij ons de erwtensoep goed smaken. Nadat ik de doppen heb opgehaald bij Julia (ik spaar plastic doppen voor de KNFG geleidehonden) gaan we weer op huis aan en kunnen we 10,5 km bijschrijven.

Geen opmerkingen: