Totaal aantal pageviews

donderdag, juni 01, 2006

Vierde dag 1 juni 2006

De laatste avond en we starten met een zonnetje!

Als we aankomen bij het startbureau rond 18.15 schijnt het zonnetje voor een keer. De zonnebril gaat zelfs op! We gaan weer richting Waterland, wel jammer want daar waren we gisteren ook alleen gaan we nu de andere kant op. Via de Aspergegaard gaan we naar de Akkerhof, daar heb ik 18 jaar gewoond.

Het is wat drukker dan andere avonden, wat een gezellig vierdaagssfeertje!

Druk in het centrum!

Via de Hoek komen we in het centrum waar al diverse muziekkorpsen rondlopen. Bij de Marckenburg wordt het drukker en drukker en komen in een file te staan. Allemaal in de rij om de burgermeester een handje te geven! Wij glippen langs de menigte door om via de kinderboerderij weer terug naar het startbureau te keren.

Om 20.15 komen we moe maar voldaan weer binnen. Er wordt nog een fotootje gemaakt als aandenken.

De laatste loodjes, Corrie! Bijna binnen!
Mijn nummertje 14!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Ineke!

Gefeliciteerd met het uitlopen van de avondvierdaagse! En nu op naar de 'echte' vierdaagse!
Wel vervelend dat je nog steeds last van blaren hebt. Ik gun je echt een blaarvrije en pijnvrije wandeling!!
Jammer dat jullie niet zulk mooi weer hebben gehad. Maar 30 graden is ook niet alles...
Groetjes, Karen

Anoniem zei

Hoi, hoi Ineke,

ja,ja, jij zal wel denken...leeft die Marjorie nog wel!? Nou, springlevend kan ik wel zeggen, maar heeeeel druk op mijn werk met weken van ruin 40 uur momenteel (zieken, vakantiegangers etc)
Ik lees regelmatig even in je berichten. Het gaat lekker zie ik, alleen jammer van steeds maar blaren.
Hoe gaat het verder met je? Alles naar wens? Hier alles zijn gangetje, lopen op een zeer laag pitje, teveel last van zeurende heup (lijkt wel chronisch) en weinig tijd, dus 1 + 1 = 2!!
En ik wil weer zo graag! Ik heb me wel weer ingeschreven voor de Dam-tot_damloop in september. Het moet nog steeds gaan lukken.
Groetjes,