Totaal aantal pageviews

woensdag, mei 31, 2006

Derde dag, 31 mei

De weersvoospelling was weer niet om vrolijk van te worden dus ik haalde mijn gevoerde jas maar weer uit de kast! Dit bleek wel nodig te zijn want er stond een harde wind op de dijk!

Dit is de Meeldijk richting Hekelingen. Zie je dreigende luchten?


Een prachtig huis in het dorpje Hekelingen (gemeentehuis?)

Via de Gaddijk (een heeeeeeeeele lange dijk in Maaswijk) gaan we richting Schenkel. Hier stond een gemene wind!

Eindeloze Gaddijk


Het einde nog niet in zicht? Wel een mooie skyline!

Via de wijk Schenkel kwamen op wéér een eindeloze dijk en wéér windje tegen! Maar het uitzicht was geweldig, we liepen langs de Maas met aan de overkant de woontorens van Hoogvliet.

We kwamen ook een klasgenootje van mijn dochter tegen, ze waren met z'n drieen, en hadden een flink tempo zeg! Later zag ik haar vriendin bij de EHBO zitten, ze had haar enkel verstuikt! Maar stapte toch weer dapper door, zij haalden ons zelfs weer in.

En zo kwamen we weer aan bij het wijkcentrum, voor mijn gevoel hadden we minder dan 10 km gelopen. Mijn stappenteller gaf ook precies 9 km aan.


Nog even napraten met een kennis van Corrie. Morgen weer?

9 km

788.6 kcal

13654 stappen

Geen opmerkingen: