Met ruim 200 duizend views kom ik tot de ontdekking dat mijn blog al 20 jaar bestaat! Vanaf 2006 houd ik mijn wandelavonturen bij in deze blog en hoop daarmee mensen te vermaken. Ik vind het zelf ook wel fijn om alles bij te houden want soms kom ik op plekken dat ik denk: hé hier ben ik vaker geweest! En ook: hoe vaak hebben we deze tocht al gelopen? Dat kan ik dan mooi nalezen hier.
Ik ben er best trots op dat ik deze mijlpaal heb bereikt!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten