Totaal aantal pageviews

woensdag, mei 31, 2006

Tweede avond 30 mei

Het begon al te regenen terwijl ik op mijn fiets stapte om Corrie op te halen. Maar toen we echt op pad gingen, was het droog.

Deze avond was het de dag van lange wegen. We gingen richting polder, en ook nog langs mijn huis. Voor mij héél bekend gebied omdat ik regelmatig een rondje jog in deze omgeving. We waren ook nog eventjes de weg kwijt maar al snel waren we weer op het goede pad. Het was deze avond niet druk, wij waren de hekkesluiters van de wandelgroep.

Langs de Groene Kruisweg en de Hekelingse weg passeerden we een aantal wandelaars, we hadden een lekker tempo. Op het laatst moesten we nog even versnellen, want ik wilde niet wachten voor het stoplicht. Dat kostte even wat moeite, want o o o wat wordt je stijf van het wandelen!

Bij het wijkcentrum aangekomen begon het weer te regenen, gelukkig hadden we het onderweg droog. Nog even met iemand van de Brugrunners bijgekletst, Esther, die ik al een tijd niet gezien had. Ik moest wel even navragen of ze het echt was, want ze had nu lang haar. Het is zo lullig als je iemand aanspreekt die jou helemaal niet kent!

Om 21.00 uur waren we weer terug, dus precies twee uur gewandeld.

10.96 km
879.9 kcal
15235 stappen

Geen opmerkingen: