Totaal aantal pageviews

dinsdag, mei 30, 2006

Avondvierdaagse 29-5 t/m 1-6-2006

De eerste avond zit er weer op! Samen met Corrie, een oud-collega, ga ik vier avonden achtereen wandelen. Voor haar weer sinds jaren dus dat zal niet meevallen maar volgens mij ging het best lekker.

De eerste 2,5 kilometer liep er een groepje kinderen achter ons die erg luidkeels liedjes zongen. Zoals "een potje met vet" en "het hondje van de slager". Ik vind het niet erg als er gezongen word maar dit was een wedstrijdje wie het hardst kan gillen!
En na een drukke, hectische werkdag kon mij dat niet echt bekoren.
Gelukkig verloren zij aan snelheid, en wij gingen als een trein dus verloren wij ze snel uit het oog.

Twee kleine buitjes gehad maar verder was het een lekker wandelweertje. Bij aankomst nog even met twee Brugrunners, Annemarie en Yvonne staan kletsen. Je komt altijd bekenden tegen bij zo'n evenement, leuk! Volgens mij zag ik ook een W4W-er, maar ik twijfelde dus ik heb hem niet aangesproken.

Thuisgekomen heb ik mijn voeten geinspecteerd, twee kleine blaartjes maar niet pijnlijk. Mijn hiel ging wel weer schrijnen, dat komt waarschijnlijk door de dunne huid. Geen last gehad van mijn scheenbeen (pfffff........!)
Eigenlijk was ik helemaal niet moe, dat was na andere keren wel anders!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Ineke!

Hoeveel kilometer loop je per avond?
Hopelijk houd je het droog de rest van de week!

Groetjes, Runninggirl Karen

Anoniem zei

Hoi Ineke,

Als je mij gezien heb en je ziet me wellicht donderdag weer (spijkerbroek en trainingsjack), gewoon ff seintje.........

Ineke zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.