Totaal aantal pageviews

zaterdag, juli 25, 2009

Vierdaagse 2009 Dag van Elst

Dinsdag
Zoals ik al zei, het is een vroege start vanmorgen! Ik heb niet zo best geslapen, van de spanning denk ik. De andere dames hebben ook een vroege start en samen met Anita en Eline gaan we richting Wedren. Ik kom erachter dat ik een andere route heb genomen naar het logeeradres, het is nog dichterbij dan ik dacht!
Om 05.35 zie ik Elly in de rij staan, ik sta notabene naast haar en al kletsend worden we om 05.40 weggescand. Anita en Eline zie ik al niet meer maar dat is niet erg, ik heb aan Elly leuk gezelschap. Zij heeft een sneller tempo als ik en niet veel later loop ik weer "alleen".
Als ik richting Bemmel loop, zie ik een huis met de naam "De Geer", zo heet mijn schoonmoeder en ze ik ook nog jarig vandaag! Ik zet het huis op de foto en krijg gelijk een telefoontje van Anouska, leuk dat ze aan me denkt!
En dan word ik geroepen, we zijn bijna in Bemmel, het is "stappertje" (Linda) van het forum. Zij loopt met Corrie, een ex-collega van haar. Ze vraagt of we samen kunnen lopen en ik vind het wel gezellig. In Bemmel drinken we gezamenlijk koffie bij mijn "vaste" rustpunt. Ik ga daar altijd naar de WC, een schoon en fris toilet.
Het is lekker weer, eigenlijk best wel warm en het is dan ook erg druk langs de route. In Elst is het hele dorp uitgelopen, ontzettend veel mensen langs de kant. Richting Valburg gaan we even pauzeren en Corry weet een rustplek bij de douane. Nou wil het geval dat ik daar vorig jaar met Marina ook gepauzeerd heb, wat een toeval (of niet). Ik laat daar een paar traantjes om de herinnering.........
Daar krijgen we een heerlijk broodje en tomatensoep en we gaan lekker in het zonnetje zitten.
Het gaat best lekker en al snel komen we aan in Oosterhout. Daar is het ook weer een feestje.
Ik kom Mary en Bart op de dijk tegen, altijd gezellig. Mary heeft het wel moeilijk omdat het zo warm is maar ze stapt dapper verder. Als we de Waalbrug weer oversteken is het nog maar een klein stukje naar Nijmegen en daar staan Pien, Gerdien en Mees langs de kant met iets lekkers. Ik krijg ook een witte gladiool. Linda en Corrie melden zich bij hun tentje af en ik ga naar de mijne. Linda heeft het erg moeilijk gehad, ik heb haar er het laatste stukje doorheen gesleept. Zij heeft morgen een vroege start kunnen regelen hoor ik later, ik heb een late start en ga die niet ruilen. Morgen dus lekker uitslapen!

Geen opmerkingen: