Totaal aantal pageviews

zondag, februari 15, 2009

Zomaar een wandelingetje 15-2-2009

Het was vanmorgen tè verleidelijk: blijven liggen in mijn warme bed toen de wekker zo vroeg afging. Dus dat deed ik dan maar, wandelen kan altijd nog.
Volgens mijn schema zou ik vandaag naar Den Haag gaan, de Wintertocht van SDS lopen.
Maar toen ik op de bank mijn krantje zat te lezen en naar buiten keek, dacht ik, kom laat ik toch maar een wandelingetje gaan maken, het ziet er best lekker uit (ze hadden slecht weer voorspeld).

Half één was het, toen ik richting Simonshaven vertrok. Ik had lekkere muziek op van DJ Tiesto, en het ging goed. Ik besloot richting Hekelingen te gaan, richting pontje en dan richting Beerenplaat. Dat zijn lange, rechte wegen maar ach, met muziek op heb je daar niet zo'n erg in.

In Hekelingen liep ik over de dijk richting Maaswijk, en langs weer een lange dijk richting Schenkel. Daar liep ik langs het water richting Spijkenissebrug, maar wat zag ik nu? Deze weg loopt dood! Dus moest ik een heel eind omlopen richting centrum om daar weer de Spijkenissebrug op te kunnen lopen.

Het was inmiddels drie uur toen ik een SMS-je van Gon kreeg, dat er weer een update van Frans op de website stond. En dat ik Hans er één stuurde dat ik al op de brug was en nog een half uurtje moest lopen. En ja hoor, het kwam precies uit: half 4 stond ik bij mijn moeder voor de deur. Even later kwam Hans mij ophalen.
Dus toch nog drie uurtjes gelopen vandaag. Geen spectaculaire tocht en ook geen foto's gemaakt.
Na uitmeten op afstandmeten.nl kwam ik op 15,88 km. Netjes!

Geen opmerkingen: