Totaal aantal pageviews

zondag, februari 10, 2008

Test - 6 km


Nieuwe schoenen betekent: inlopen!
Allereerst heb ik ze drie dagen binnenshuis gedragen, op mijn werk. Hilarische momenten omdat ik elke keer mijn schoenen moest wisselen. De derde dag was ik bijna vergeten dat ik ze aan had, ze zaten zo lekker! Maar ja, dat is nog geen wandeltocht.

Dus afgelopen donderdag kregen ze de vuurdoop: ik moest naar het centrum iets wegbrengen bij Blokker en waarom niet lopend er naartoe gaan? Met een omweg kwam ik in het centrum en bij de biep even een moment van pauze want de nieuwe Runnersworld was uit.

Ze zaten nog steeds lekker. Thuis gekomen bleek ik 5,6 km gelopen te hebben zonder pijn! Heerlijk..... Ik had wel uit voorzorg mijn voeten ingesmeerd met Gehwohl.

De tweede vuurdoop kwam afgelopen zondag, heerlijk weer nodigde me uit een flink eind op weg te gaan. Om half 12 ging ik op pad. Mijn plan was om via Noord naar de brug en weer terug te gaan. Bij de brug ging ik even zitten, mijn voeten gingen branden en dacht wie weet helpt het als ik mijn sokken wissel voor droge. Zo gezegd zo gedaan en weer op pad om op zoek te gaan naar een toilet. Bij de Esso mocht ik niet, het was een prive toilet. NOU JA! Echt belachelijk. Toen ben ik maar naar de Witte pomp gelopen, gelukkig waren ze daar niet zo bekrompen en mocht ik eindelijk mijn blaas legen.

Inmiddels had ik zo'n 6 km gewandeld. Via het ziekenhuis, de Ring van Putten door het parkje en zo kwam ik na ruim tien km thuis. Mijn teentjes voelde ik wel, het zal toch niet.......?
En ja hoor, op mijn rechterteentje een miniblaartje. Nou ja als dat alles is? Verder lekker gelopen, om tien voor twee stapte ik weer binnen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ineke,

Fijn datje schoenen zo goed lopen. Vooral doorgaan met wandelen, en dan komt alles wel goed. Waarop ben je de vorige 4daagse gestrand? Ook vanwege je schoenen?
Hopelijk loop je de schoenen uit en kan je de kilometers van de 4 daagse aan.
Denk maar: Ik wil het en ik kan het!!!!!

alfred zei

zo te zien zijn het stevige en goede stapschoenen en worden ze goed ingelopen. mooie blog trouwens en leuke foto's. zet hem zeker bij mijn favorieten.
vele groetjes en veel wandel en blogplezier.

Alfred