Totaal aantal pageviews

zondag, maart 04, 2007

RWV Winterserie 4-3-2007

Een gesneuvelde boom

Grapje van RWV!

Hier hebben we een snorkel voor nodig?

He he we zijn er weer!


Bij het opstaan is het mistig. En het blijft mistig tot ik in Vlaardingen ben en Lisette op ga halen. We hebben om 9 uur afgesproken om de laatste wandeling van de winterserie van RWV te maken.

Als we in de kantine arriveren is het al gezellig druk. Wij gaan ons inschrijven voor de 15 km en gaan gelijk op pad. We hebben geen routebeschrijving nodig want de route is altijd goed gepijld.

En zo nu ook weer, we zijn niet een keer fout gelopen. Deze route kennen we nog van vorig jaar, want we lopen richting Rottemeren. Al kletsend komen we inderdaad herkenningspunten tegen.
Ik wist zelfs nog dat we voorbij de Varenhof door een modderig stuk park moesten. En ja hoor, het pad moesten we weer gebruiken. Door de regen van de afgelopen dagen was het glibberen!

We kwamen ook een huis tegen dat helemaal blauw geschilderd was!


In de ochtend liepen langs een mistige Rotte, waarop veel roeiboten te zien waren. Roeiclub Nautilus heeft zijn clubhuis langs de Rotte.

's Middags klaarde het gelukkig een beetje op, het zonnetje probeerde door de grijze bewolking te piepen. De temperatuur was heerlijk zo'n 12 graden.
We kwamen ook een Schotse Hooglander tegen, die langs een slootje stond te grazen. We hoeven niet bang te zijn dat hij ons achterna komt, hij keek niet op of om.
De bekende molen heb ik ook nog op de gevoelige plaat gezet, en diverse omgewaaide bomen, met stronk en al omgewaaid!

En zo kwamen we weer via het Kralingse bos terug bij de kantine van PAC.
We hebben er drie uur over gedaan, om half een waren we binnen. Lisette zorgt altijd voor heerlijke soep na afloop, ik verheug me erop!

Posted by Picasa Hier staan nog meer foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=GAKJ7VEH

Laat je ook een berichtje achter in mijn gastenboek?

Geen opmerkingen: