Totaal aantal pageviews

zondag, januari 07, 2007

RWV winterserie 7-1-07

Lisette en ik aan het begin van onze winterwandeling in Kralingen


Dit is de Watertoren in Rotterdam

De eerste wandeling van dit jaar is een feit! Vandaag, 7 januari stond er een wandeling gepland bij RWV en wel de 4e wandeling van de Winterserie. De vorige drie kon ik niet meedoen wat ik heel jammer vond.


Ik ging Lisette ophalen en na een kopje koffie gingen we op weg naar het Lange Pad in Kralingen. De kantine was stampvol, maar we konden ons aan een tafeltje rustig inschrijven voor 15 kilometer. Ik heb nog rondgekeken of ik bekenden zag maar zag niemand. Wouter van de Brugrunners zag ik wel lopen, maar hij hoorde mij niet (is een beetje doof, hahaha!)

Om 9.55 vertrokken wij.
Het was een beetje miezerig weer, maar echt last hadden wij niet. De omgeving van het Kralingse bos is heerlijk rustgevend. Al kletsend en kwebbelend kwamen we in de stad aan en wij verbaasden ons erover hoe mooi Rotterdam eigenlijk is! Achter de Maasboulevard is een schattige woonwijk waar ook een mooi beeld staat ter herinnering aan de geboorte van Juliana. Mijn fototoestel deed het niet, de batterij was leeg. Anders had ik er een foto van gemaakt.

We hebben de rustplaats achter ons gelaten, we hadden helemaal geen behoefte aan rust, het ging super. Na 2 uur wandelen zagen we de molens al die langs de Kralingse Plas staan. Nog maar een half uurtje en we zijn al bij de finish! Om 12.30 kwamen we in de kantine aan, waar ik Danyell van het forum tegen kwam. Wouter heb ik ook gedag gezegd, die zat lekker een biertje te drinken na gedane arbeid!

Om 13.00 uur kwamen we in Vlaardingen aan. Lisette had voor een heerlijk vissoepje gezorgd, dat is een traditie geworden. Om 14.30 was ik weer thuis, moe maar zeer voldaan!

Op www.danyell.nl staat ook een leuk verslag van deze wandeling met nog veel meer foto's!

Rechts van mijn verslag staat een gastenboek, ik zou het leuk vinden als je iets schrijft!

Geen opmerkingen: