Totaal aantal pageviews

maandag, december 04, 2006

Zwarte Piet weekend 2006


Het is geen wandelverslag dit keer, maar een verslag van mijn debuut als Zwarte Piet.
Mijn vriendin Andrea vroeg mij begin oktober of ik met haar voor Zwarte Piet wilde spelen bij gezinnen die zich daar voor aangemeld hadden bij haar. Zij is al ervaren, dit is haar derde jaar en zij werd weer gevraagd om te komen dit jaar.
Zo gezegd zo gedaan, ik ben op zoek gegaan naar een Pietenpak plus accessoires.
Dit viel niet mee, uiteindelijk heb ik er een gevonden bij een internetwinkel. Mooi istie geworden he?

Afgelopen zaterdag gingen wij om 16.uur op pad, geschminkt en wel. En ik had de zenuwen! Ik was al drie keer naar het toilet geweest..........
Maar het ging erg goed Het eerste gezin was een oude bekende voor mijn vriendin dus we moesten een "nieuwe" act opvoeren.

Ik was een "PIO" ( Piet In Opleiding). Het ging wonder boven wonder erg goed, ik kreeg er schik in. Wij waren echt op dreef.
Gisteren hebben we 8 gezinnen bezocht. En dat is ook erg goed verlopen, we kregen zelfs bij een gezin een extraatje omdat we het zo leuk deden!
Dinsdag dan is het echt Sinterklaasavond en dan gaan we 11 gezinnen bezoeken.
Ik ben blij dat ik de volgende dag vrij ben, kan ik een beetje bijkomen!!!!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Ineke
Volgens mij wel, alleen is het nu in Poeldijk omdat in Delft er maar 11 meemochten en er een leeftijdsgrens was van 16 jaar.
Arie heeft Rob al een smsje gestuurd.
Groetjes Joke