Totaal aantal pageviews

zondag, juli 09, 2017

Rondje Zuidland 9-7-2017 / 15,7 km


Vandaag heb ik de aller- aller- allerlaatste training gedaan voor Nijmegen. Nou.....training? 15 km in een rustig tempo en het is heeeeel warm vandaag! Via Spijkenisse Noord, het Carlton Hotel en het Mallebos de polders in richting Zuidland. Via het voormalige trampad lopen we op Zuidland aan en dan hebben we er inmiddels bijna 10 km op zitten. In het centrum van Zuidland bij Blessing een kopje koffie en een lunch. Na een uur vertrekken we weer en lopen langs een "struikel steentje". Een gedenksteen ter nagedachtenis van iemand die daar woonde en in Auschwitz is vermoord. Ik sta er even bij stil en maak een foto.....

Dan weer verder via Park Zuidland met zijn mooie huisjes voor de bemiddelde mensen onder ons. Het is een soort vakantiepark. Mooi hoor, ik vergaap me aan de mooie stulpjes. En dan lopen we via het stille dorpje Simonshaven, het kerkje de skyline van Spijkenisse tegemoet. We komen vandaag veel fietsers en wandelaars tegen, het is er een mooie zondag voor.

Na 5 km komen we moe maar voldaan weer thuis, in totaal 15.7 km afgelegd. Mijn nieuwe schoenen zitten erg lekker en ik heb er weer een paar paaldansfoto's bij!! Nu een weekje rust, volgende week dinsdag 18 juli sta ik weer aan de start voor mijn 10e Nijmeegse vierdaagse!

Geen opmerkingen: