Totaal aantal pageviews

zaterdag, juli 13, 2013

De voorbereidingen Vierdaagse 2013

Dit is het laatste weekend voor de Vierdaagse 2013! De laatste boodschappen zijn gedaan, de koffer is bijna helemaal ingepakt en de km's zitten in de benen want ik heb genoeg trainingen gedaan naar mijn idee! De conditie is ook goed, dit jaar heb ik voor het eerst de wandelingen gecombineerd met hardlooptrainingen! Ik kan nu 5 km aan een stuk hardlopen! Zonder moeite, dankzij Evy.....een Ipod training van een Belgische dame die steeds tegen me zei dat "ze fier om me is"!
Maandagochtend vertrek ik met de auto samen met Hans naar mijn logeeradres in Nijmegen, dezelfde als afgelopen drie jaar! Heerlijk om naar een vertrouwd adres te mogen vertrekken, ik weet zeker dat de verzorging hier TOP is!!
En de weersverwachting is heel erg goed, ik hoef geen regenkleding mee te nemen! Yeah! Wel voldoende zonnebrand en een coolhanddoek die ik net gekocht heb bij Xenos na een tip van iemand op het forum van de 4daagse. En natuurlijk mijn petje en zonnebril niet te vergeten!
Ik heb er enorm veel zin in dit jaar!

Geen opmerkingen: