Totaal aantal pageviews

zondag, januari 08, 2012

RWV Winterserie deel 4/8-2-2012

Ik had zo'n genoeg van het wandelen na 3 december (helemaal natgeregend!) dat ik nu pas weer een tocht gelopen heb. En wat voor tocht! Nog nooit zo snel gelopen! Binnen drie uur (2,43 uur) 16,3 km gelopen. En een prima weertje!

Geen zin meer om nog langer te wachten ga ik om 8.15 uur op pad. Alle stoplichten mee en ik kom na een goed half uurtje aan op het Lange Pad. In de kantine is het nog druk met hardlopers die op het punt staan om van start te gaan. Als zij weg zijn druppelen de wandelaars binnen. Sabine ook, zij gaat het wandelen weer langzaam oppakken. Ook een paar nieuwe gezichten gezien, Ilonka en Coert, eindelijk IRL (In Real Life) ontmoet. En Silvia met Marco en Opa-Paul zijn er ook, gezellig!

Er worden pannenkoeken gebakken voor het goede doel, de Roparun, maar wij besluiten om na de wandeling er eentje te nemen. Achteraf geen goede beslissing, ze waren om 12.00 uur al los! Dus helaas voor ons geen pannenkoek.

Na het nodige toiletbezoek kunnen we vertrekken richting Kralingse bos. Eigenlijk valt er niet veel over te zeggen dan dat er weer uitstekend gepijld is, het weer meer dan prima is en het gezelschap nog beter. Na het bos door Prinsenland banjeren en dan weer terug het bos in, klaar! Ik heb echt heerlijk gelopen mede door mijn superfijne Active shoes, schoenen met een speciale "wiebelzool". Geen MBT's maar ze lijken er wel op en lopen echt zaaaaaaaaalig! Bij aankomst lang niet moe en de voeten voel ik niet. Dat belooft wat voor toekomstige wandeltochten! Dit keer geen foto's gemaakt.

Geen opmerkingen: