Totaal aantal pageviews

maandag, juni 07, 2010

Avond4daagse 7-6-2010

Maandag

Om half 7 begeef ik mij naar het startbureau bij M-point om mijn startkaart op te halen. Via internet heb ik mij al aangemeld dus dat zou snel moeten gaan. Niet dus! Moet weer in de rij wachten en het is onduidelijk bij wie ik me moet melden. Nu doen ze het al zoveel jaar maar het aanmelden gaat nog steeds niet soepel.

Via het Waterlandpark, ik moet me door een groep schoolkinderen worstelen, komen we bij de Meeldijk aan. Daar staat de klaarovers om ons veilig over te laten steken. Zij staan te kletsen dus zelf maar even opletten.

De route is net als vorig jaar dus biedt geen verrassingen. Bij de Voordes staat een patatkraam voor gratis frites. Nee dank u!

De wijk Sterrenkwartier door en naar de Fietsenmaker, een leuk parkje. Daar kom ik een collega tegen die haar hond uitlaat, Debbie. We kletsen wat maar snel moet ik weer verder.

Het is vrij benauwd, we lopen de Schenkeldijk op wat over gaat in de Korte Schenkeldijk. Dit is een lang, saai stuk.

In de wijk Maasland gekomen om daarna via Waterland, Baarsveen, Snoekenveen en Ganzenjager bij de finish aan te komen. Mijn linkervoet doet zeer doordat ik afgelopen weekend daar (voor het eerst!) een blaar gelopen heb. Ik meld mij af om 19.45 uur. Al met al een flink tempo gelopen!
I.v.m. de blaar die flink pijn blijft doen besluit ik het hierbij te laten,ik start de tweede avond niet.

Geen opmerkingen: