Totaal aantal pageviews

donderdag, januari 07, 2010

Sneeuw!


Vorig jaar kon ik al een wandeltocht overslaan ivm sneeuw, in Putten zou ik de Sagambiarawalk gaan doen, en dit jaar is het ook weer bal! Op 3 januari had ik een wandeling in Den Haag gepland staan, samen met Lisette, maar het had weer zo gesneeuwd dat ik af moest zeggen.......
Het is nu 7 januari en er ligt nog steeds heel veel sneeuw. Ik durfde bijna niet naar het werk te gaan, zo glibberig was het overal. Ik deed er drie kwartier over, een kwartier langer dus.

En het ziet er niet naar uit dat het gaat dooien binnenkort, er wordt zelfs weer meer sneeuw verwacht! Aanstaande zondag is mijn dochter jarig, benieuwd wie het aandurft door de sneeuw op visitie te komen! Voorlopig staat het wandelen (weer) op een héél laag pitje!

3 opmerkingen:

Noortje zei

Je vroeg laatst in mijn gastenboek wie ik was met die tocht met mijn zusje. Ik ben inderdaad die met die bril op. Trouwens we zien er gek uit want ik heb die foto zelf van ons gemaakt.
Gisteren heb ik nog een tocht van 25 km gewandeld. Veel sneeuw en erg glad, beslist geen gemakkelijke tocht maar wel erg mooi.
Groetjes voor nu,
Noortje

Renate zei

Hi Ineke,
Bedankt voor je berichtje. Het is zeker erg frustrerend al die sneeuw. Met het hardlopen is het ook al lastig maar tijdens het wandelen is het nog lastiger. Ik ben vanochtend toch maar even geweest ondanks het verse witte laagje en het viel gelukkig mee.

Groetjes Renate

Monique zei

Hoi Ineke,
Leuke site heb je! Vooral ook dat je je gelezen boeken ertussen zet, het lijkt erop dat we veelal dezelfde smaak hebben!!
Ik ga je site zeker in de gaten houden en wellicht komen we mekaar nog wel 's tegen op een wandeltochtje.
Groetjes, Monique (marsvrouwtje W4W)