Totaal aantal pageviews

maandag, september 10, 2007

Laag pitje

Het blijft even rustig hier op mijn blogje omdat er niet veel te vertellen valt over wandelen. Ik ga niet meer voor de 4daagse trainen maar loop af en toe nog een tochtje. Binnenkort ga ik weer naar Amsterdam, dan wordt de Dam tot Damwandeltocht georganiseerd op 22 september.

Mijn vriendin Elly, die nooit lange afstanden heeft gewandeld, gaat ook mee. Gezellig!! En ik hoop de bende van Dort ook weer te ontmoeten. Maar daarover meer zodra de wandeltocht gelopen is.

Ik heb afgelopen week gecollecteerd voor het KWF. Ik dacht een paar straten meer te kunnen doen maar dat viel tegen! De straten die ik toegewezen kreeg waren erg lang en het wordt al snel donker 's avonds. Al met al heb ik toch 75 euro op kunnen halen!
Leuke reakties krijg je soms: Nee hoor, dank u (op mijn vraag: "Heeft u wat over voor de kankerbestrijding?") of: ik heb al gestort gisteren, of: vandaag niet!
Of mensen die hun hele spaarpot in de gleuf willen douwen. Of kleine kindertjes die vragen: Wat gaat u met dat geld doen? Kortom: ik vond het leuk om te doen. Volgend jaar loop ik weer.

Geen opmerkingen: